تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 
+ نماينده حذب سبز 

با سلام

من به طور كاملا اتفافي وارد اين وب شدم و مي خواستم بگم اين شما هستيد كه ساده گول چنين شياداني كه هدفي جز ماندن حكومت كردن (به هر قيمتي حتي به جان هم انداختن مردم وكشتن آنها) را ميخوريد. اگر تاريخ را بدانني بياد مياري كه اگر رفسنجاني نبود خامنعي را هيچ وقت امام نمي شناخت و اين گروه سبز است كه هميشه خودش را از جنس امام و نزديكتر از هر كس به امام ميداند مخصوصا حالا كه نوه ي امام از حذب سبز طرفداري كرده اينها همه صحنه سازي بيش نيست تا خودشان را كنار بكشندو مردم را به جان هم بيندازند.اگر ادعاي ازادي انديشي داري بيام منو باك نكن

راستي از عكساي فوتوشاب شده ي بالا هم ممنون

با سلام و عرض احترام خدمت شما دوست بزرگوار
در ادامه سلسله جلسات نقد وبلاگها ،
اين هفته با نقد وبلاگ لبگزه (http://labgazeh.parsiblog.com)
در خدمت شما دوست گرامي هستيم . لذا بدينوسيله از جنابعالي جهت شرکت در اين جلسه دعوت بعمل مي آيد. پيشاپيش ازحضور گرم و صميمي شما تشكر و قدر داني مي شود .
وعده ديدار ما :
يکشنبه 23/10/86 ساعت 17 الي 19 - خيابان سيد جمال الدين اسد آبادي ( يوسف آباد ) - خيابان 21 - پارک شفق - فرهنگسراي دانشجو - سراي کتاب
با تشکر . روابط عمومي

( عمومي )
وبلاگ سخن و شعر آپ شد انتظار شمارو مي کشد.
مرا به خوان امشب که سوداي تورا دارم
در اين رهسپار زندگي نياز مبهمي دارم
...................
[

بسم الله

ميلاد امام رضا(ع)مبارك

باز هم جمعه ست....دلم گرفته...

اللهم صل علي محمد وآل محمد و عجل فرجهم

سلام وعرض ادب

عيدميلادامام رضا(ع)برشمامباركباد

اطلاعيه ...
براي اشتراك سه شماره اول اين مجله به صورت رايگان، نام و نشاني دقيق خود را (ترجيحا به همراه كد پستي) در قسمت نظرات ثبت كنيد.
ان شا الله اولين شماره اين ماهنامه در آذر ماه منتشر شده و در اختيار علاقمندان قرار ميگيرد... منتظر باشيد...
+ عاشورائيان 

سلام اخوي

ممنون از پاسخ تان

اما فكر نكنم پاسخ شما ربطي به نقد بنده داشته باشه.

چرا كه بنده فراماسونري و تشكيلات آنها را نفي نكردم. بلكه بنده هم به مخوف بودن و فوق تشكيلاتي بودن اين گروه اذعان دارم و فكر نكنم نيازي به كپي پيست مطالب بود.

بلكه عرض بنده اين بود كه فراماسونري يك تشكيلات است و صوفي و تصوف يه تشكيلات ديگر و مجزا كه هيچ ارتباطي با هم ندارند . و هر كذام تشكيلات مختص به خود را دارند (( با بخشي از ته مانده لژ فراماسونرها كه همان صوفيها هستند در گيرند )) ذكر چنين عبارتي از جنابعالي خيلي بعيده چرا كه با توجه به اين مهم كه فراماسونري و صوفي و تصوف دو تشكيلات جدا و مجزا مي باشند مشخص نيست خلاصه اين افراد خاطي از فراماسونرها بودند يا صوفيا..

به عقيده حقير جوابيه شما رافع بر اشتباه شما در درج مطلب مذكور نيست.

اگر بنده هم تذكر دادم صرفا جهت تصحيح مطلب بود . اگر تمايل به تصحيح اشتباه نيستيد . خودتان ميدانيد. بنده وظيفه ام بود خدمتتان عرض كنم.

موفق باشيد

پاسخ

دوست عزيز سلام شما به تاريخ ايران مراجعه بفرمائيد بخشي كه مربوط به كودتاي 1299 توسط اردشير جي مي شود ايشان در خاطرات خود به خوبي اذعان دارد كه بهائيان ، علي اللهي ها ، دراويش و صوفيه به همراه يهوديان و مسيحيان صهيونيزم مرا در اين كودتا و فعاليتهايم كمك مي كردند . اين افراد كه مد نظر هستند به نظرم اصلا اهل سواد نيستند و اصلا جزو نخبگان مد نظر انگليس هم به حساب نمي آيند ولي به هر حال در كتب مختلفي بزرگان اينها اساميشان جزو اسامي موجود در فراموشخانه ها و لژها موجود است . جايز نماز اينها مديري در بروجرد اونقدر عامي است كه حتي روزنامه را هم نمي تواند به راحتي بخواند چه رسد به اينكه .... بحث من اين است كه اينها بخشي از ساختار تشكيلاتي فراموش خانه ها هستند . و اين در اسناد و مدارك موجود اثبات شده است .
+ عاشورائيان 

سلام اخوي

از اطلاع رساني تان ممنون

اما ذكر چند تا نكته را لازم مي بينم كه خدمتتون معروض دارم

1 - فرماسونرها يك تشكيلات مخوف مي باشد كه در فرانسه شكل گرفت و اساسا و كلا با تصوف و صوفي گري تفاوت داره و بعبارتي مي توان گفت فراماسونري بنيادا و اساسا با تصوف و صوفي گري هيچ ربطي ندارند .

2 - اگر به ريشه فراماسونري مراجعه كنيد به مفهوم كارگران فرانسوي مي باشد . كه اين تشكيلات توسط كارگران فرانسوي بنيان نهاده شد و و داراي يك تشكيلات بسيار منظم و در حين حال مخوف و پر نفوذ بودند كه بسياري از چهره هاي برجسته رژيم منحوس پهلوي وابسته به لژ فراماسونري بودند.

3 - تاريخچه تصوف و بنيان آن بر مي گرده به سالهاي بسيار دور كه توسط پير مكار استعمار ريشه و بنيان آن در كشور بنا نهاده شد كه اگه خواسته باشيم در باره آن بحث كنيم يقينا مجال آن در اينجا نيست .

لذا ضمن تشكر از درج مطلب مذكور ، لطفا محبت كنيد نسبت به تصحيح مطلبتون اقدام فرمائيد . ضمنا حركت انقلابي و دلاورانه مردم بروجرد قابل تحسين و نشان از هوشياري و دلدادگي آن عزيزان به انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشد . همچنين اين حركت انقلابي مردم غيور بروجرد نشان داد كه هنوز و كماكان مردم در حفظ و صيانت ز نظام و ارزشهاي والاي انقلاب از مسئولين گامها جلوتر هستند

پاسخ

دوست عزيز عاشورايي من سلام از اينكه به من سر زدي متشكرم . چون كه ادرسي از خودت نگذاشته بودي نتونستم برات جوابيه بفرستم براي همين اينجا جوابيه مي دم كه اگه زحمت نبود يه وقت گذرت به اين دور و برا افتاد جوابيت رو بخوني . در مخوف بودن اين تشكيلات هيچ شكي نداريم چرا كه فراماسونري تشكيلات يا جمعيتي است، پنهان روش و نخبه گرا. در تشكيلات فراماسونري اين دو ويژگي اصل است. پنهان روشي را براي اين انتخاب كرد كه افرادي خارج از تشكيلات با اهداف و روش هاي آن آشنا نشوند و نخبه گرائي را از اين جهت برگزيدند كه قصدشان تسخير كشورها و كل جهان است. از اين جهت به هر كشوري كه وارد مي شود سراغ نخبگان مي رود و سعي دارد تا امور اساسي و شريان هاي اقتصادي، فرهنگي و سياسي آن كشور را به دست بياورد و در آن منطقه نفوذ كند و بعد در مناطق ديگر نفوذ خود را گسترش دهد.در جهان عرب با توجه به ظهور پديدهء اسرائيل و تشكيل حكومت نا مشروع آن در فلسطين و درگيري ملت ها و نخبگان آن جوامع با اين مساله- هر چند كه دولت هاي آنان نسبت به اين مساله بي اعتنا بودند- بيشتر از ما مواجه هستند و درباره‌اش تحقيق كرده اند. اما درباره ميزان مطالعات و ژرفاي تحقيقات آنها متأسفانه ترديد وجود دارد. آنها در ريشه يابي فراماسونري نتوانسته اند عمق مطلب را پيدا كنند.با توجه به تعريفي كه فراماسونر ها از خودشان ارائه مي دهند، فراماسونري يك جمعيت بنائي است كه از ابتداي خلقت تا به حال سابقه تشكيلاتي داشته است.عبارت فراماسون هم از دو بخش «فري » و «ماسون» تشكيل مي شود، به معناي بناي آزاد. مي گويند بناي آزاد بنائي بوده كه بر خلاف ساير صنوف بيگاري نمي داده. ظاهراً در قرون وسطي صاحبان صنوف بيگاري مي دادند به جز بناها. اين توجيهي است كه آنها براي اسم و عنوان فراماسونري آورده اند.دربارهء تاريخچه فراماسونري هم دو نوع پيشينه در مقابل ما مي گذارند. پيشينه قديمي كه عرض كردم از زمان آدم تا زمان حال را شامل مي شود. اين مسأله متأسفانه در ايران رواج پيدا كرده و اديب الممالك فراهاني در آن قصيده اي كه در زمان مشروطه گفته در خصوص تاريخچه فراماسونري به حضرت آدم به عنوان اولين فراماسونر اشاره دارد. و در زمان حضرت سليمان گسترش پيدا كرده. وي تمام انبياء، حتي ائمه شيعه را هم در زمره آن ها قرار مي دهد و اين تعبيري است كه چندان عقلاني نبوده و سند معتبر هم ندارد. در اين گرايش و تحليل رنگ و صبغه هاي يهودي را مي توان ديد.در گرايش دوم، ريشه فراماسونري را در انجمن هاي صنفي و يا صنف بنايان جستجو مي كنند. اين پيشينه سازي با هدف پنهان كردن ريشه هاي اصلي فراماسونري است و به نيت دست آوردن يك مشروعيت تاريخي ارائه شده در حالي كه اگر ما فراماسونري را محصول دوره استعمار جديد بدانيم آن موقع معلوم مي شود كه اين جمعيت براي چه هدفي تأسيس شده است.واقعيت اين است كه ما تا قبل از سال 1717 م. هيچ لژي نداشته ايم. در اين سال تعدادي لژ در لندن تأسيس شد به نام «لژ بزرگ انگلستان» كه در واقع مادر همه لژهاي جهان است. الان هم هر لژي تأسيس مي شود اگر بخواهد مشروعيت بگيرد، بايد لژ بزرگ انگلستان مستقيم يا غير مستقيم آن را تائيد نمايد.در سال 1714 م. «خاندان هانوور» در انگلستان قدرت را در دست مي گيرند. كه عمدتاً يهوديان از اين خانواده حمايت مي كنند. انگلستان در آن روزگار جامعه اي بود متشكل از فرقه ها، اديان و گروههاي متضاد و اين جمعيت با شعار تسامح و تساهل به وجود آمد. دو نفر از كشيشان در رأس اين جمعيت قرار دارند كه هر دو پروتستان هستند. بعضي از اين كشيشان با خاندان هاي يهودي ارتباط دارند. و اصلاً خمير مايه فكري اين جمعيت از انديشه و مرام يهودي ها گرفته شده و اصلاً تفكر آنها ديني نيست بلكه اساس اين تفكر ساخت غرب جديد و جهان جديد است. جرياني كه نگاه بشر را از آسمان گرفته، به زمين معطوف مي كند و با ترويج «اومانيست» و «جهان وطني» سعي دارد نبض تحركات سياسي فرهنگي جهان را به دست بگيرد. علاوه بر خاندان ها نوور، سه فرقه ديگر در تشكيل فراماسونري نقش داشتند، اول «كابالائيست ها» هستند كه در امور اسرارآميز و سحر و جادو فعال هستند. اين فرقه هم در مذهب يهود و هم در مذهب مسيحيت بودند يعني كابالائيست هاي يهودي و كابالائيست هاي مسيحي. فرقه دوم «يسوعيان مسيحي» هستد كه آنها هم در امور جادوئي و سحر و كيمياگري وارد بودند و فرقه سوم «روزن كروتز ها» يا فرقه گل سرخ هستند كه فعاليت اين‌ها دفاع از زائران بيت المقدس بود و براي امن كردن مسافرت مسافران به كار صرافي و اقتصادي مي‌پرداختند. به اين شكل كه به بهانه اينكه راهها نا امن است اموال زائران را مي گرفتند و حواله مي دادند كه اين حواله ها را در بيت المقدس به پول تبديل كنند. و بعد از مدتي اين جريان به قدرت اقتصادي سياسي و نظامي تبديل شد. در اين جريان به خوبي پيوند مسيحيت با يهود آشكار است و آن جريان مسيحيت صهيونيستي از اين جا شكل مي گيرد. خبري ديدم در خصوص ملاقات پاپ بندكيت چهاردهم با يك ساحره مسيحي و در اين ملاقات از خدمت ساحران به مسيحيان و مقابله با دشمنان تشكر كرده است . الالن در قرن 21 پاپ به راحتي اين ملاقات را انجام مي دهد. توجه كنيد در قرن 15 و 16 م. ارتباط بين ساحران و جادوگران با مسيحيان و يهوديان چقدر بوده! از اينجا ست كه پيشگوئي هاي نوستراداموس مجال پيدا مي كند كه مطرح بشود. از ادغام خاندان ها نوور در اين دسته هاي ديگر، از كابالائيست ها و يسوعيان مسيحي جمعيت فراماسونري شكل مي گيرد. فراماسونري تاريخ خود را به دو بخش تقسيم مي كنند: تاريخ نظري و تاريخ عملي.فراماسونري عملي مربوطه دوره اي است كه بنايي در اين جمعيت صورت گرفته. البته شواهد تاريخ اين موضوع را رد مي كند. درباره فراماسونري نظري مي گويند غير از بناها افراد ديگري هم وارد تشكيلات شدند. اين‌ها اول به فرانسه مي روند و با شعارهاي خود كه آزادي، برابري و برادري است انقلاب معروف فرانسه را به راه مي اندازند.به تدريج فرانسه و ديگر جاهاي اروپا به تسخير در مي آيند و بعد باز پشتوانه هاي يهود به سمت مشرق زمين حركت مي كنند. در كشورهاي شرقي فراماسونري، علاوه بر پرورش جاسوس، به دنبال كارهاي فرهنگي است كه در نتيجه آن فعاليت هاي فرهنگي، افراد جوامع براي پذيرش استعمار آماده مي‌شوند و هدف استعمار نوين هم بر خلاف استعمار كهنه در پي ساختن جهان طبق انگاره هاي خود است و هدف فراماسونري اين است كه جوامع اين انگاره ها را بپذيرند. استعمار قديم با كشتي هاي نظامي خودش در كشورهاي شرقي حضور پيدا مي كرد اما اين بار براي اينكه بتوانند محيط را براي حضور خود امن بكنند، مستلزم اين است كه جامعه با اهداف و آرمان هاي آنان همسان بشود.بنابراين فراماسونري در قرن 19 به يك جمعيت مرموز، مقتدر، پر شاخ و برگ و جهان شمول تبديل مي شود. بعد از 200 سال از تشكيل لژ بزرگ حالا جريان فراماسونري به زنجيره اي از لژهاي متعدد در سراسر جهان تبديل شده كه همه در خدمت لژ مادر هستند مي شود. و در اين زمان مي توان لژهاي فراماسونري را به سه دسته تقسيم كرد: يك دسته لژهاي سه درجه اي هستند كه عمدتاً در انگلستان و اسكاتلند رواج دارند. دسته دوم لژهاي سي و سه درجه اي هستند كه عمدتاً در آمريكا و فرانسه هستند و يك دسته ديگر طيف هفت درجه اي هستند. البته در مصر، لژهاي صد درجه اي هم وجود دارد.شعارهاي فراماسونري كه بسيار جذاب هستند، برادري، برابري و آزادي است. درباره آزادي فقط مطرح مي كنند كه اين تشكيلات براي آزادي بشر آمده، حالا آزادي

سلام و عرض احترام

ما كه خيلي مخلصيم حاج آقا

ديگه نامه ها زياد شده شما هم كه وقت مطالعه كردنشو ندارديد

يه سري به اين وبلاگ حقير بيندازيد

موفق و سربلند باشيد

سلام حاجي

كجايي دلمون تنگته عزيز؟

آن گاه كه درهاى آسمان گشوده شد و پرتوى از نور رخشان امامت بر زمين تابيد،

مژده اى شادي بخش، دلهاى زمينيان را فراگرفت وتاريكناى سلطه گرى وهواپرستى،

با زايش رهبرى ربّانى و ...


چشمه‌هاي خروشان تو را مي‌شناسند

موج‌هاي پريشان تو را مي‌شناسند

پرسش تشنگي را تو آبي، جوابي

ريگ‌هاي بيابان تو را مي‌شناسند


لواءالزينب در آستانه فرارسيدن ميلاد شمس الشموس و مولي الرئوف حضرت سلطان ابالحسن علي بن موس الرضا(عليه السلام)، پذيراي حضور گرم يکايک ارادتمندان اين آستان قدس مي باشد.
حضورتان را به تماشا نشسته ايم.

يا علي مدد / عبدالزينب
سلام . نسيمي از بهشت براي چهله امين الله ثبت نام مي كند اگر مايل هستين با نام يك شهيد ثبت نام كنيد اخرين مهلت ثبت نام تا روز 28/8/86 است . ياعلي
سلام
در ادامه شباي قبل امشب آتيشم افتاد به دامن سينه زنها ............
حتما بخونيد .
ياعلي
مهدي ..................

سلام حاجي ...

اراداتمند ...

ياد بخير امام خوبم . يادت بخير ...

گاهي خيلي دلم براي امام تنگ مي شه و دوست دارم باز هم كوچيك بشم و پاي تصوير صحبتهايي امام تو تلويزيون بشينم ...

كاش مي شد ...

......
........
..............
يا علي . ملتمس دعا ...
دولت عاشقي به روز شد . منتظر قدومتان ...

بعد از ظهر در هم ريخته ي جمعه
موسيقي يي به لطافت عشق
و فصلي که بي تو مي گذرد
تنها
زيباي گمشده در ازدحام ها !
همهمه ها
جنجال ها
بر بلنداي اين شيون سراي گنگ
پژواکي به زيبايي خود باش !
در بعد از ظهر اين جمعه ي بي تو
و جهان پر آشوبي که عقربه هاي عمر
شتابان
در گذر است
آرامشي باش
در ناهنجاري خونين ِ لئامت اين قرن
و هنجاري در آشفتگي ِ اين زمانه ي مخدوش
اي يار طرفه ي فصل هاي بي تو !
زيباي تنهاي دل !
معناي روان جهان باش
گلي
در اين برهوت پر تلاطم جاري
و تازه تر شعري بر لبان ماهي و
دريا
   1   2      >