چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ عاشورائيان 

سلام اخوي

ممنون از پاسخ تان

اما فكر نكنم پاسخ شما ربطي به نقد بنده داشته باشه.

چرا كه بنده فراماسونري و تشكيلات آنها را نفي نكردم. بلكه بنده هم به مخوف بودن و فوق تشكيلاتي بودن اين گروه اذعان دارم و فكر نكنم نيازي به كپي پيست مطالب بود.

بلكه عرض بنده اين بود كه فراماسونري يك تشكيلات است و صوفي و تصوف يه تشكيلات ديگر و مجزا كه هيچ ارتباطي با هم ندارند . و هر كذام تشكيلات مختص به خود را دارند (( با بخشي از ته مانده لژ فراماسونرها كه همان صوفيها هستند در گيرند )) ذكر چنين عبارتي از جنابعالي خيلي بعيده چرا كه با توجه به اين مهم كه فراماسونري و صوفي و تصوف دو تشكيلات جدا و مجزا مي باشند مشخص نيست خلاصه اين افراد خاطي از فراماسونرها بودند يا صوفيا..

به عقيده حقير جوابيه شما رافع بر اشتباه شما در درج مطلب مذكور نيست.

اگر بنده هم تذكر دادم صرفا جهت تصحيح مطلب بود . اگر تمايل به تصحيح اشتباه نيستيد . خودتان ميدانيد. بنده وظيفه ام بود خدمتتان عرض كنم.

موفق باشيد

پاسخ

دوست عزيز سلام شما به تاريخ ايران مراجعه بفرمائيد بخشي كه مربوط به كودتاي 1299 توسط اردشير جي مي شود ايشان در خاطرات خود به خوبي اذعان دارد كه بهائيان ، علي اللهي ها ، دراويش و صوفيه به همراه يهوديان و مسيحيان صهيونيزم مرا در اين كودتا و فعاليتهايم كمك مي كردند . اين افراد كه مد نظر هستند به نظرم اصلا اهل سواد نيستند و اصلا جزو نخبگان مد نظر انگليس هم به حساب نمي آيند ولي به هر حال در كتب مختلفي بزرگان اينها اساميشان جزو اسامي موجود در فراموشخانه ها و لژها موجود است . جايز نماز اينها مديري در بروجرد اونقدر عامي است كه حتي روزنامه را هم نمي تواند به راحتي بخواند چه رسد به اينكه .... بحث من اين است كه اينها بخشي از ساختار تشكيلاتي فراموش خانه ها هستند . و اين در اسناد و مدارك موجود اثبات شده است .