• وبلاگ : طلبه تخريبچي
  • يادداشت : مگر آقاي خاتمي يک طلبه نيست ؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 22 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    سلام حاجي ...

    قصه ديوار حاشا را كه مي دونيد ...

    اين اولين بار نبوده و فقط خدا كنه كه آخرين بار باشه ...

    و اثر و نتيجه بدي كه اين گونه كارها در اذهان جامعه داره كاري است جبران نشدني ...

    علي علي ...

    امام خوبم خدا كند اين يكي را نديده باشي ...

    نديده باشي كه چگونه همان جوانان را زدند و چگونه دختران محجبه ات را مشتي بي غيرت در ايام فاطميه زدند . بله در همين پايتخت ام القراي اسلام . در همين جا كه سنگفرش هاي خيابانهايش پر است از خون شهداي انقلاب و هنوز ضرباهنگ پاي بسيجيان خميني در سپاهيان يكصدهزار نفري محمد (ص) خيابانهايش را مي لرزاند .

    .......

    .............

    ....................

    گاهنامه به روز شد ...

    سلام به برادر خوبم

    خوشحال ميشم بنده نوازي كنين و به وبلاگ اين حقير هم سر بزنيد

    در رابطه با موضوعتون بايد بگويم اگر هم اين عكس و فيلمها واقعي باشه بازم بهتر از اينه كه در اين مملكت به اسم اسلام كمترين حقوق افراد رو كه مسكن باشه ناديده ميگيرند و با اومدنشون قيمتها رو 3 يا 4 برابر كردند

    اين بنده خدا ( آقاي خاتمي ) در اين 8 سال خوب توانسته بودند با مردم رابطه داشته باشند و قشر فقير را دريابند وقيمتها رو تثبيت كنن

    نه اينكه 24 ساعته مسافرت باشند و در فكر راي اعتماد الكي از شهرستانيها براي دور بعدي و خراب كردن اقتصاد جامعه

    يا حق

    سلام ...

    آقا اينا رو بيخيال ...

    از وزارتخونه چه خبرا .. .؟؟؟؟

    حالا گيرم كه طلبه باشه ... دل كه داره ..

    مگه نه حاج علي ... ؟

    شمشا كارت خودت رو انجام بده .. به اين و اون چي كار داري ؟

    با سلام . مطالب درج شده در وبلاگ مطابق نظر دبير جلسه حانم پينكي و با هماهنگي با مسئول جلسه در نوبت قبلي مي باشد و همچنين مسئول كتابسراي دانشجو . ضمنا اين مطالب به صورت پيشنهاد درج شده است شما مي توانيد نظراتتان را اعلام فرمائيد .موفق باشيد

    به نام حضرت دوست

    حتي اگر اين موضوع رخ داده باشد

    با نشر اين تصاوير

    كه امروز رسما نيز از سوي آقاي خاتمي تكذيب شد

    ما به دست خود داريم به لباس پيامبر توهين ميكنيم

    و ....

    بايد مراقبت بيشتري داشته باشيم

    و اين مراقبت رئيس و مرئوس نميشناسد

    همه بايد حافظ حدود الهي باشيم

    والحافظين لحدود الله والحافظات

    در پناه حضرت دوست

    حرفتون درست ! اما هر جايي استثنايي داره ... به نظر من بايد ميگفتيد بله ميشود ! و همچنين يك طلبه كه بزرگ مملكت اسلامي كه نيست و معصوم هم نيست !‏ ... درسته

    خوش باشيد ! يا حق !

    دو نفر که همديگر را خيلي دوست داشتند و يک لحظه نمي توانستند از هم جدا باشند، با خواندن يک جمله معـــروف از هــم جـــدا مي شــوند تا يکديگر رو امتحان کنند و هــر کــدام در انتظار ديگــري همديگر را نمي بينند. چون هر دو به صورت اتفاقي و به جمله معروف ويليام شکسپير بر مي خورند:« عشقت را رها کن، اگر خودش برگشت، مال تو است و اگر برنگشت از قبل هم مال تو نبوده»

    به نام خدا

    سلام بر دوست گرامي

    من واقعاً نمي دانم كه آيا از لحاظ شرعي درست است كه چنين موضعي درباره اين خبر بگيريم كه شما و بسياري از دوستان گرفته اند. من از شما خواهش مي كنم، از مرجع تقليد خود سؤال كنيد: اگر كساني خبر دادند كه مؤمني روحاني و عالم به فقه مرتكب گناهي مثل دست دادن به نامحرم شده و خود آن را تكذيب مي كند، ما چه تكليفي داريم؟ آيا ترويج آن هتك حرمت نيست؟ آيا آن ترويج اباحه گري و گناه نيست؟ آيا آن غيبت نيست؟ آيا آن تهمت نيست؟ آيا ما كه آن را ترويج مي كنيم، گناهكار نيستيم؟

    خبر زير را ملاحظه كيند.

    خاتمي: فيلم دست‌دادن مونتاژي است!

    خاتمي اين فيلم را مونتاژ شده خواند و پيش از اين نيز دفتر او در اولين اقدام و پس از انتشار آن با انتشار بيانيه‌اي اين اقدام را تكذيب و انتشار فيلم را عملي غير اخلاقي و خلاف شرع خواند.

    حجت‌الاسلام و المسلمين سيدمحمد خاتمي رييس موسسه بين‌المللي گفت‌وگوي فرهنگ‌ها و تمدن‌ها ـ كه در جلسه ماهانه بنياد باران شركت كرده بود ـ رسما اعلام كرد كه با هيچ زني مصافحه نكرده است و فيلم ارائه شده با واقعيت همخواني ندارد.

    به گزارش روابط عمومي موسسه بين‌المللي گفت‌وگوي فرهنگ‌ها و تمدن‌ها، رييس‌جمهور سابق ايران فيلم اخيري كه عليه او در برخي از سايت‌هاي اينترنتي منتشر شده و نشان دهنده مصافحه او با چند زن ايتاليايي است را مونتاژشده خواند و كل آن را تكذيب كرد. نزديك به دو هفته است كه سايت‌هاي اينترنتي اصولگرايان اقدام به انتشار فيلمي كوتاه به مدت شش دقيقه كرده‌اند كه تصاوير ارائه شده آن، نشان مي‌دهد سيد محمد خاتمي در يك سفر خارجي – ايتاليا – با برخي از زنان دست داده است.

    خاتمي اين فيلم را مونتاژ شده خواند و پيش از اين نيز دفتر او در اولين اقدام و پس از انتشار آن با انتشار بيانيه‌اي اين اقدام را تكذيب و انتشار فيلم را عملي غير اخلاقي و خلاف شرع خواند.

     <      1   2