سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
طلبه تخریبچی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

به نام خدا

مخاطبین محترم وبلاگ طلبه تخریبچی

با خبر شدم که ابوالفضل درخشنده بسیجی سر افراز دوران دفاع مقدس و جانباز سر افراز اسلام و نویسنده سلسله کتابهای تخربچی دوران نامه سر گشاده ای را خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما جناب آقای ضرغامی نوشته اند و در آن به پخش فیلم اخراجی ها از صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعتراض نموده اند .

ما نیز پخش این فیلم را که سراسر توهین به فرهنگ جهاد و شهادت است را از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی به هدر دادن بیت المال می دانیم و از محضر جناب آقای ضرغامی ریاست محترم سازمان صدا و سیما و مسئولین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تقاضا مندیم به حکم دفاع از کیان غیرت و شرف شهدا ، رزمندگان و ایثارگران و جانبازان  انقلاب اسلامی  با پخش این فیلم مخالفت نمایند .

 ازهمینجا دعوت می کنم از همه معترضین به پخش این فیلم موهن که یک پست را به اعتراض به پخش این فیلم اختصاص دهند .

 

گفتنی ها را در نامه قبلیم گفته ام

طبق حقوق رسانه ای خصوصیت رسانه ای به نام وبلاگ این است که اگر نظر مخالف را تحمل نکنی و در قسمت نظرات تایید ننمایی من نیز در وبلاگ خود عرایضم را منتشر می کنم .

 

 

نامه ای سرگشاده 2 خطاب به آقای مسعود دهنمکی

سلام علیکم

برادر بزرگوار من تعجب نکنید از اینکه مرا نمی شناسید . چونان جوانان نسل سومی این مرز و بوم دلم برای وطنم می تپد . و این خطوطی که بر کاغذ می نویسم خود گواهی است بر صداقت در کلامم که جز به به دفاع از مظلومیت شهدا و ایثار گران نمی اندیشم .

من یک وبلاگ نویسم و هیچوقت کتابی ننوشته و فیلمی نساخته ام چرا که معتقدم پادشاه خفته بهتر از غلام فحاش است .

آقای دهنمکی تعجب نکنید که چرا ما به قول شما بچه شهرستانی ها اینقدر پر رو شده ایم که دست به نقد شما می شویم .

ما مقلد رهبرمان سید علی خامنه ای هستیم و نمی توانیم از حق بگذریم و سکوت کنیم .

برادر من خون شهدا دکان کسب و کار نیست . کر کره این دکان را پائین بکشید چرا که به قول لات و لوتهای محلتان گاف داده اید .

من فضای شما را از دور نظاره کرده ام برای همین احساس می کنم شما را از بیرون دیده ام و نقد تان برایم روانتر است  از دیگران .

وقتی که متن شما را در وبلاگتان دیدم بسیار متاثر شدم ...

خطاب به ابوالفضل درخشنده گفته بودید که ایشان حتی یک کتاب هم برای دفاع مقدس ندارد . جمله شما را اینطورتصحیح می کنم که ایشان تا به حال از جیب بیت المال کتاب ننوشته است .

نمی دانم اطلاعات شما از کجاست ، شاید لیست کمکهای دولتی نهادهای فرهنگی را برای چاپ کتابهای دفاع مقدسی مرور کرده اید . اگر چنین است باید عرض کنم راه به بیراهه رفته اید .

ابوالفضل ایثار گری است از جنس بچه های خیبر همانهایی که دود ندارد اما تا دلتان بخواهد سوز دارند .

و منظور از سوختن جسمی که دلش سوخته  این است که اگر هنوز هم در این مملکت سوز بسیجی های خمینی خریدار دارد .

فکر کنم به مسخره نوشته اید که ایشان شاید خودش را آتش بزند ... من فکر نمی کنم اگر نامه سر گشاده ایشان به دست اقای ضرغامی برسد آن سردار سرافراز اسلام نادیده بگیرد و نسبت به خواسته رزمندگان و جانبازان و ایثار گران بی تفاوت باشد چرا که تا جایی که خبر دارم او نیز یک پاسدار است .

آقای دهنمکی اگر قرار باشد برای پروژه آدمسازی که منظور نظر حضرت امام رحمت الله علیه بود تلاش کنید باید سر کلاس امثال ابوالفضل درخشنده بنشینید و تلمز کنید .

فکر می کنم جو زده شده اید ...

شما کارگردان فیلم اخراجی ها نبوده اید بلکه شما را کارگردانی کرده اند ....

به فیلم اخراجی ها که نگاه می کنم می بینم بازیگران این فیلم هر کدام یک فیلم هستند و لازم نیست کسی اینها را هدایت و کارگردانی نماید .

شما استحاله شده اید و خود خبر ندارید .

این بازیگران همانهایی هستند که سالهای ÷یش در نشریات خود نقدشان می کردید و می گفتید طلایه داران ابتذالند . چه شد همکاسه اصحاب ابتذال شدید ؟!

جمله ای را از بازیگر توانمند عرصه سینمای کشور به یاد دارم که در مراسم اختتامیه  جشنواره خطاب به شما گفت به نظرم راجع به ان فکر نکرده اید چرا که اگر فکر کنید همین یک جمله استاد خوبی برای شماست .

از باب فذکر ان نفعت الذکری عرض می کنم : آقای پرستویی خطاب به شما گفت خدا را شاکریم بالاخره بعضی ها زبان نجیب سینما را برای بیان حرفهای خود انتخاب کرده اند.  

می دانم که اگر هنوز با بچه های بسیجی ارتباط داری جنس بچه بسیجی ها را خوب می شناسی . گمان نمی کنم ساکت بنشینند وسکوت کنند .همانطور که ما ساکت ننشسته ایم .

پول ذائقه فرزند آدم را عوض می کند و انسان درنده خو می شود و به صغیر و کبیر رحم نمی کند .

هشدار می دهم که مواظب باشید نهروان زحمت بدرتان را به باد ندهد .

والسلام علی من التبع الهدی

طلبه تخربچی

 

 




موضوع مطلب :
موضوعات
پیوندها
امکانات جانبی

بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 317607