سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
طلبه تخریبچی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

خطیب شهیر حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای باقری که از شاگردان آیت الله العظمی میلانی هستند، میگفتند:یک بار خدمت استادم آیت الله العظمی میلانی بودم، ایشان فرمودند:فلانی! منبری که می روی چهل نفر از این جوانان پای منبرت را بیاور؛ کارشان دارم. بنده از این دستور استاد تعجب کردم؛ولی اطاعت امر کرده و چهل نفر از جوانان را آوردم. آقا فرمودند: یکی یکی بیایند داخل اتاق.
ما اصلا نفهمیدیم چه کار دارند.فقط هر جوانی که وارد می شد، پس از چند لحظه با چشمم گریان بیرون می آمد و اصلا حرف نمی زد و حدوداً بیست نفر وارد شدند تا این که من بی تابی کردم و داخل رفتم ببینم حکایت چیست! وقتی وارد اتاق شدم، آقا نشسته بودند و کفنشان هم کنارشان بود و هر جوانی که داخل می شد از او می پرسید: تو امام حسین(علیه السلام)را دوست داری؟ آنه جواب می دادند:بله آقا. می فرمود: خیلی؟! جواب می دادند: إن شاء الله که همین طور است.
به محض این که اشک از دیده ی جوانان جاری می شد، آیت الله میلانی سریع کفن خودشان را به اشک آنها می مالید و با دیدن این صحنه،جوان ها بیشتر منقلب می شدند و گریه می کردند و از اتاق بیرون می آمدند.
بعد از ایشان پرسیدم:آقا! شما که مرجع هستید و اجازه ی اجتهاد خیلی از مراجع را داده اید دیگر به این مسئله احتیاج ندارید.آقا فرمودند: اگر به دردم بخورد، همین توسّل به حسین زهرا(علیهما السلام) است.
حلّال جمیع مشکلات است حسین شوینده ی لوح سیّئات است حسین ای شیعه تو را چه غم ز طوفان بلا جایی که سفینه النجاه است حسین




موضوع مطلب :
موضوعات
پیوندها
امکانات جانبی

بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 317765