• وبلاگ : طلبه تخريبچي
  • يادداشت : فاتح ارتفاع پست ...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + غير طلبه سازنده 
    "حکومت اسلامي بايد پاسخگوشون باشه اما من پاسخي نمي دم چون ربطي به من نداره"
    عجب پس كلكم راع وكلكم مسئول عن رعيته چي ميشه؟!
    "براي همين حاظرم براي اين کليت جان بدم "
    بهتره شما حاضر باشيد بجاي حاظر!
    "راستش وقتي خواهر و مادر شما رو با خواهر و مادر خودم مقايسه مي کنم مي بينم که خواهر و مادر ما بي دغدغه نيستند و غير مسلمان هم نيستند ... بي سواد و عامي هم نيستند .... اما از کسي کتک نخوردند تا به حال ."
    احسنت به شما زحمت خدا و روي ماموران تفتيش عقايد کليسا در قرون وسطي رو کم کرديد و فهميديد که خواهران و مادران ما غير مسلمان هستند! آفرين اشکالي نداره به تعبير شما اونها غير مسلمان و عامي و بي سواد، اما شماي عالم و باسواد و مسئولين بايد ياد بگيريد که اونها هم حقوقي دارند.
    و البته با اينکه به تعبير شما بيسواد و عامي هستند اما انقدري باسواد و با شعور هستند که متمدنانه و مسالمت آميز براي اعتراض کنند.
    اما نقل قول شما از استادتون" يکي از استادهاي ما مي گفت سالهاست از قراردادن خط عابر پياده ميگذره و کسي تا به حال به خاطر رعايت حدود خط عابر پياده و قانون راهنمايي و رانندگي کشته نشده نمي شه کسي رو که نمي خواد اين قانون رو رعايت کنه و کشته ميشه رو گناهش رو به گردن قانون انداخت"
    الحق که اساتيد حوزه استاد قياس هاي مع الفارق هستند!به حضرت آيت الله بفرمائيد تصادف رانندگي و مرگ بخاطر قانون شکني هيچ ارتباطي با افرادي که اعتراضي به حکومت يا انتخابات داشتند نداره در اولي حکومت مقصر نيست چون حکومت که کسي رو نکشته تصادف رانندگي باعث مرگ شده اما در حالت دوم وقتي افرادي دست به اعتراض مسالمت آميز مي زنند حکومت بايد ضامن سلامت اونها باشه نه ضامن کشتن و کتک زدن و فحاشي و....نهج البلاغه رو نگاه کن حاکم معصوم ميگه از من انتقاد کنيد يا جاي ديگه در جواب کسي که ازش تعريف کرده بود جواب داده بود بجاي تعريف از من از من از حقوقي که هنوز قادر به اداي اونها نشدم انتقاد کن و بپرس!
    استادتون احتمالا به علت کهولت سن فراموش کردند که امام علي زماني برخورد با مخالفان خودش ميکرد که اونها متوسل به زور مي شدند و ديگه چاره اي نبود نه اينکه نصفه شبي عده اي چماق دار به کوي دانشگاه حمله کنند يا پيرمرد يا پيرزني رو در خيابون بزنند.
    عمر هم در مسجد مردي بهش گفت اگر راه کج بري با همين شمشير راستت ميکنم، عمر هم برخوردي با اون نکرد اونکه ديگه عمر بود و شما ادعاي حکومت علوي داريد!
    به هر حال فيلم اين برخورد ها هست فيلمايي هستند که ماموران حتي به ماشين هاي پارک شده و بدون سرنشين هم رحم نکردند مثلا رفتن روي سقف يک ماشين پارک شده و با بالا و پايين پريدن روي اون رو غر کردند! اينکارا و کتک زدن يک پيرزن يا يک دختر جوان بي سلاح و بي دفاع جاي هيچ گونه دفاعي نداره. برو وبلاگ پارتيزان رو ببين چي نوشته درباره 13 آبان سهيل کريمي که ديگه ازخودتونه.
    البته خدا بهترين خبرنگاره فريم به فريم ميگيره هيچ صحنه اي رو هم از دست نميده.
    پاسخ

    سلامراستش من به من ربطي نداره رو از اين جهت عرض کردم که من سخنگوي دولت نيستم ...واقعا خودتون مي بريد و خودتون هم ميدوزيد اااااااا من کي گفتم شما بي دين هستيد ؟يا خواهر و مادر شما دين ندارند ؟!!!اعتراض مسالمت آميز برادر عزيز من خوب دعوا نداره و کتک کاري هم نميخواد يه جاي استدلال شما لنگه !!واقعا از سن و سال شما خبر ندارم اما اگه خدايي سطح برداشت شما از يک مثال اينقدر نازله بايد در مورد شما گفت : فتبارک الله احسن الخالقين .ضمنا تبليغات اعتراض مسالمت آميز از کاخ سفيد و شبکه هاي غربي و بي بي سي پخش نميشه !!! دوست من زمان زيادي از انتخابات گذشته و اين خروس ديگه نمايان شده چرا فکر مي کنيد که ما داريم از روي دم خروس قضاوت مي کنيم ؟!!! دراينکه ليدرهاي اين اعتراض نوکر اجانبند کسي شکي نداره حتي خود سردمداران تئوري تقلب !!دوست من فکر کنم ماجراي جنگ علي با خوارج و احمق ها رو فراموش کردي ؟!!! استاد ما نه کهولت سن داره و نه ساده حواسش حسابي به جاست ....تو که تعريف قياس مع الفارق رو ميدوني پس حيفه که در جهل بموني از مثال مع الفارق استفاده نکن ..قبلا هم گفتم کسي از اشتباهات ديگران دفاع نميکنه !!!! من دفاع کردم ؟ اگه کسي در لباس پليس اشتباه کرده يا يک نفر در بسيجي ÷يداش کن و اعتراض ما رو هم بهش ابلاغ کن چون ما هم نناراحتيم همچون سهيل کريمي ... موفق باشي . ببين دوست من ما با هم يه درد مشترک داريم اونم اينه که هر دو به يه سري رفتار غلط اعتراض داريم ... اما يه فرق اساسي با هم داريم تو مي خواي به زور بگي اين رفتار غلط نظام اسلاميه و من محکم مي گم که اينطور نيست و اينها انتايج اشتباهات يه عده آدمه و بازتاب بي قانوني بازي شکست خورده هاي سياسيه ...(ببخش از اينکه ممکنه غلط املايي داشته باشم لطفا غلط املايي هاي منو صحيح کن تا اصلاح کنم چون وقت ويرايش مطالبم رو ندارم . )