• وبلاگ : طلبه تخريبچي
  • يادداشت : خاطره ايي از استاد ما دکتر شفيعي کد کني
  • نظرات : 2 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مهرداد 
    حاج آقا اي کاش مي فرمودين که اين مطلب از خودتون نيست و در هزار جاي ديگر هم نقل شده و شما اساسا محضر استاد دکتر شفيعي کدکني را هم درک نکرده ايد، يعني دانشکده ادبيات دانشگاه تهران را. شما طلبه بوده ايد فقط، اگر اشتباه نکرده باشم.
    راستي احتمالا اگر مي دانستيد استاد شفيعي کدکني هم مثل همه ي آدم حسابي هاي اين مملکت، از طرفداران فتنه است بعيد مي دانم عکس و خاطره او را در وبلاگ بابصيرتتان حک و نقل مي کرديد.
    پاسخ

    به نام خدا
    دوست عزيزم سلام . فرمايش شما درسته و من متاسفانه محضر آقاي دکتر شفيعي کدکني را درک نکرده ام و لي خوب خدا لطف کرده و من دانشجوي دانشگاه تهران هستم . اين خازره را يکي از هم کلاسي هاي دانشگاه ما برام ايميل کرد و من هم گذاشتم که مخاطبين وبلاگم بخونند و استفاده کنند. راستشو بخواي با اين قسمت آخر فرمايش شما مخالفم چرا که حرف حساب و کتاب رو بايد از همه شنيد فتنه و غير فتنه هم نداره . خيلي ها مشکل در تجزيه و تحليل ندارند اما وقت ترکيب که ميشه رفتارها تغيير مي کنه و ادمها با هم در نتيجه گيري فرق دارند. ضمنا نشنشدم که آدمهاي اهل فتنه حسابي باشند. قطعا ادم حسابي ها حسابشون با فتنه جداست ...به هر حال من آقاي دکنر شفيعي کدکني را اصلا نمي شناختم ولي اين داشتان از زندگي ايشون من رو خيلي تحت تاثير قرار داد. به هر حال ممنون ازاينکه بهم سر زدي باز هم مورد لطف قرار بده ما را .