سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
طلبه تخریبچی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

به نام خدا

گاهی که فکر می کنم می بینم انقلاب از واژه های غریبی است که کمتر ما این واژه اثر گذار و ارزشمند را درک کرده ایم ...

رسمه که همیشه به ایام دهه فجر که می رسیم آمار و ارقام می دیم و می گیم قبل انقلاب در نقطه A بودیم و الان در نقطه B هستیم . بد نیست که در آستانه ایام الله دهه فجر انقلاب به قطره ای از دریای افتخارات انقلاب اشاره کنیم .

قبل از انقلاب ما آزادی نداشتیم .... بعد انقلاب آنقدر ازادی داریم که آزادیهای دیگران را سلب می کنیم ...و باز هم ازادیم که جو سازی کنیم که آزادی نداریم .

قبل از انقلاب ما خوباوری نداشتیم .... بعد انقلاب در حال رسیدن به خود باوری هستیم .

قبل از انقلاب ما از امریکا می ترسیدیم ....بعد انقلاب امریکااز ما می ترسد .

قبل از انقلاب مستشاران امریکایی اجازه نمی دادند که ما به به هواپیما نزدیک شویم.... بعد انقلاب ما خو هواپیما را ساختیم و خلبان آن شدیم.

و هزاران افتخار دیگر که از حوصله ما خارج است...

و در آخر قبل از انقلاب ما آخوند خلبان نداشتیم و الان داریم ...

  عکسهایی که ملاحظه می فرمائید عکسهایی است از صاحب وبلاگ ارزشمند لبگزه که به دلیل تقاضاهای فراوان جهت استحضار و ملاحظه دوستان در فضای نت قرار گرفته است.




موضوع مطلب :
چهارشنبه 86/10/26 :: 12:9 عصر

السلام علیک یا اباعبد الله

فرات تشنه آب است و بیابان از فرات تشنه تر و امام از هر دو تشنه تر ...

فرات تشنه مشکهای اهل حرم است و بیابان تشنه خون امام و امام از هر دو تشنه تر است ...

امام تشنه یارانی است که او را بفهمند و درک کنند ...

به راستی آیا ما از اعراب بادیه نشین دوران جاهلیت عقب مانده تر نیستیم ؟!!!

از سال 60 هجری تا امروز که سال 1249 هجری آْغاز گردیده قریب به 1000 سال گذشته است و ما هنوز نتوانسته ایم به قدر عبدالله ابن حسن و علی اصغر امام حسین علیه السلام قدرت درک و فهم حضرت را پیدا کنیم...

 

وقتی می بینم که دنیای مدرن امروز با دیروز بادیه نشینی خیلی فرقی نکرده و فقط هیکل ادم حجیم تر شده تاسف می خورم ...

واقعا با خود فکر کنید که : جریان امام حسین علیه السلام دعوای بین حق و باطل بود و در این دعوا حسین حق بود و باطل یزید و یارانش ....

واقعا روزگار ما حسین ندارد ؟!!!

یزید ندارد ؟!!

واقعا ما چه کسی هستیم ؟!!!

خدا رحمت کند شهید احدی نفر اول کنکور پزشکی سال 1360 را که می فرمود : کربلا خطی است به طول ابدیت تاریخ ...و ما در این مسیر جای گرفته ایم ...

واقعا حسین زمان ما کیست ؟!!!

در روزگاری که ملت فلسطین زیر چکمه صهیونیزم ها له می شوند آیا اهداء باز و هدیه و تندیس و بعد هم تعریف و تشکر از این اقدام نا بخردانه توسط بعضی از شیعه نمایان معنای حماقت و بی خردی و عقب ماندگی از زمانه نیست ؟!!! به راستی این جماعت و اعراب مورد حمایتشان با اعراب جاهلیت فرقی دارند ؟!!!

 

یادم هست که چند سال پیش در دوران سیاه دوم خرداد وقتی که به طنز برای عکس امیر المومنین دسته گل طراحی می کردند و به مقدسات در مهم ترین نشریات توهین می کردند یک وقتی به یکی از مسئولین مراجعه کردم و از او پرسیدم بالاخره عاقبت ما با این کارها به کجا می انجامد ؟ !!! ایشان با لبخند تلخی فرمودند آقا شما چقدر عقبید ... ! انگار هنوز پیام دوم خرداد را درک نکرده اید؟!!!

تازه چند سال گه گذشته و بین بزرگان قوم دعوا شده در روزنامه اعتماد ملی می بینم که پیام دوم خرداد چه بوده !!! هر چند که آن روزگار هم بر ما پوشیده نبود ....

دنیای در هم و بر همی شده ...




موضوع مطلب :
موضوعات
پیوندها
امکانات جانبی

بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 317232