سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
طلبه تخریبچی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

به نام خدا

پست این بار یک گزارش تصویری است از تفاوت دو تفکر ...

این پست را از وبلاگ ولایت به ادرس http://seyyed.parsiblog.com/ کپی نموده ام و از صاحب محترم وبلاگ ولایت متشکرم .

بدون شرح !!!؟؟


 

آی


 

      


 

      حالا  حالا حالا       


 

       


 

     

 

 




موضوع مطلب :

دوستان سلام

از اینکه این بار کمی زودتر آبدیت می کنم منو ببخشید مطلبی رو دیدن از حضرت امام که این روزها مقایسه جالبی رو تو ذهنم شکل داد . بد ندیدم که اینجا طرح کنم .

چند وقتی عده ای از دوستانم در شهر بروجرد با بخشی از ته مانده لژ فراماسونرها که همان صوفیها هستند در گیرند .

خبر دار شدم که اونقدر جسارت پیدا کردند که به خانه خدا ( مسجد ) حمله می کنند وشیشه ها را می شکنند و امام جماعت را مضروب می کنند .

الحمد لله دیشب طی اقدامی انقلابی و غیرورانه لانه جاسوسی انگلیس در بروجرد تخریب گردیده و متاسفانه دو باره این مارهای خوش خط و خال به لانه های خود خزیده اند ... باید فکر جدی کرد تا از رشد آنها در میان اقشار ساده لوح و زود باور جامعه جلو گیری شود .

بگذریم چرا که امت حزب الله بیدارند و همیشه در حال نو زایی ...

 

همیشه این شعر ذهنم را به خود مشغول کرده است و مرا به این تشویق می کند که بدانم چه فرقی میان اینهاست  :

زاهد و عارف و صوفی همه طفلان رهند ............. مرد اگر هست فقط عالم ربانی است

شاید فرق عالم ربانی با زاهد و عارف و صوفی در این است که گاهی اگر جواب سلام ما را گرم بدهند خود را گم می کنیم و دستپاچه می شویم در حالی که علمای ما اینچنین نیستند .

 

مثلا همین حضرت امام که همه زندگیمان فدای او باد مصداق عالم ربانی است و هیچگاه دچار خود پرستی و خود شیفتگی نشده و نمی شود و همیشه از اینکه دیگرانی مداحی و تعریف ایشان را بنمایند فراری بوده است در حالی که اگر کسی از بعضی از ما تعریف کند به قول استاد فقید ما مثل اسبهایی که در حال قشو شدن هستند کیف می کنیم .

بد نیست به عنوان شاهد مثال به داستانی از زندگی حضرت امام بپردازیم و مطلب را تمام کنیم .

 

امام خمینی(ره) پیش از قیام 15 خرداد و تبعید به نجف اشرف، به مناسبت‌های مختلف مانند شهادت و وفیات معصومین (علیهم السلام) در بیت خود مجالس روضه داشت و از منبری‌های مطرح در قم در این مجلس به ایراد سخن می‌پرداختند و روضه می‌خواندند.

یک سخنران نام‌آشنای آن روزها نقل می‌کرد: چند جلسه‌ای در بیت حضرت امام صحبت کردم و به رسم رایج آن روز، حضرت امام مبلغی را که درون پاکتی بود، در ازای آن چند جلسه به من عطا کردند. پس از یکی دو روز، وقتی هنگام نیاز به پول، در پاکت را گشودم، دیدم که مبلغ داخل آن، بسیار ناچیز است. تعجب کردم که نکند این پاکت پول مربوط به مورد و شخص دیگری بوده و در آن اشتباهی صورت گرفته است...!



مدتی از این ماجرا گذشته بود که روزی به مناسبتی با مرحوم حاج آقا مصطفی، فرزند بزرگوار امام ـ که با هم دوست بودیم ـ صحبتی داشتیم، در آن فرصت، به این موضوع نیز اشاره کردم. البته در آن زمان به مبلغ پولی که مرسوم بود و برای چند جلسه می‌دادند، نیاز جدی نداشتم و برایم مهم نبود، فقط می‌خواستم حقیقت قضیه را بفهمم. مرحوم حاج آقا مصطفی از مبلغ پول داخل پاکت پرسید و من به ایشان گفتم که: ... ریال. ایشان هم بسیار تعجب کردند و فرمودند: از آقا بپرسم ببینم ماجرا چه بوده. از ایشان تقاضا کردم طوری مطرح نکند که حضرت امام تصور کنند به کمی مبلغ معترضم. ایشان هم قول دادند که موضوع را ماهرانه طرح کنند تا برای من بد نشود.



پس از مدتی حاج آقا مصطفی به من فرمودند: فلانی! جریان پاکت را از آقا سؤال کردم و به ایشان گفتم: آقا جان! گویا در پاکت پولی که به آقای «....» بابت جلسات روضه دادید اشتباهی صورت گرفته و مبلغ آن بسیار ناچیز بود، شاید با پاکت دیگری اشتباه شده است. آقا فرمودند: «نه، اشتباهی در کار نبود. ما از ایشان دعوت کردیم تا در وصف ائمه و معصومین ـ علیهم السلام ـ سخن بگوید، نه این‌که از خمینی تعریف کند. منبری که در آن از خمینی تعریف شود، بیش از این نمی‌ارزد!».




موضوع مطلب :
یکشنبه 86/8/13 :: 9:59 صبح

 دوستان سلام تاخیر مرا در آبدیت کردن وبلاگ و پاسخگویی به الطافتان ببخشید

-------------------

 شهادت امام صادق در پیش و باز نسیم عطر یاس فضای کشور را پر کرده و بوی شهدا می آید ....

دیروز که از میدان ولی عصر عبور می کردم ، همان میدانی که همه درآن هستند و ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف در آنجا نیست ....

بیلبرد ها و تابلوهای تبلغاتی نوید تشییع پیکر 65 لاله عاشق را می دادند ....

نا خدا گاه یاد فیلم ضیافت افتادم و بغضم شکفت ....

شهید محمد گودرزی می گفت : شهدا مجنون عشق خداوند هستند و خدا مجنون لیلایی این عاشقان خاکی پوش....

هیچگاه فراموش نمی کنم روزهایی وداع با لاله های گمنام را که او ایستاده بر فراز قایق عاشورا این نوا را سر می داد که :

نسیمی جانفزا می آید...

 بوی کرب و بلا می آید...

بسیجی سر جدا می اید...

 سوی کرب و بلا می آید...

 

شب قبل آن تشییع پیکر مطهر شهدا را یاد می آورم که مادر شهید میری  وقتی بالای سر فرزندش حاظر شد جمجمه فرزندش را سوی آسمان پرتاب کرد و گفت خدایا این را در راه تو داده ام پس نمی گیرم ....

تاصبح با شهید محمد و آقا رضا کاوند با شهدا بودیم ...

آن شب با خدای خویش قراری گذاشتیم...

راستی خدای من،مگر قرارمان این نبود که به سن علی اکبر امام حسین علیه السلام نرسیده ما را کربلایی کنی؟!!!

ما بد قولی کرده ایم یا شما ؟!!!

مسلم من غائب شده ام از محضر کربلای عاشقان ...

کاش روزی مرا نیز پرچم پوش بر سر دستها روانه منزلگاه شهود نمایند ... .

همیشه برایم این سئوال مطرح بوده است که این شهدا چه کرده اند که امروز مهمان این ضیافت با برکت شده اند ؟!!!

  




موضوع مطلب :

به نام خدا

مخاطبین محترم وبلاگ طلبه تخریبچی

با خبر شدم که ابوالفضل درخشنده بسیجی سر افراز دوران دفاع مقدس و جانباز سر افراز اسلام و نویسنده سلسله کتابهای تخربچی دوران نامه سر گشاده ای را خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما جناب آقای ضرغامی نوشته اند و در آن به پخش فیلم اخراجی ها از صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعتراض نموده اند .

ما نیز پخش این فیلم را که سراسر توهین به فرهنگ جهاد و شهادت است را از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی به هدر دادن بیت المال می دانیم و از محضر جناب آقای ضرغامی ریاست محترم سازمان صدا و سیما و مسئولین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تقاضا مندیم به حکم دفاع از کیان غیرت و شرف شهدا ، رزمندگان و ایثارگران و جانبازان  انقلاب اسلامی  با پخش این فیلم مخالفت نمایند .

 ازهمینجا دعوت می کنم از همه معترضین به پخش این فیلم موهن که یک پست را به اعتراض به پخش این فیلم اختصاص دهند .

 

گفتنی ها را در نامه قبلیم گفته ام

طبق حقوق رسانه ای خصوصیت رسانه ای به نام وبلاگ این است که اگر نظر مخالف را تحمل نکنی و در قسمت نظرات تایید ننمایی من نیز در وبلاگ خود عرایضم را منتشر می کنم .

 

 

نامه ای سرگشاده 2 خطاب به آقای مسعود دهنمکی

سلام علیکم

برادر بزرگوار من تعجب نکنید از اینکه مرا نمی شناسید . چونان جوانان نسل سومی این مرز و بوم دلم برای وطنم می تپد . و این خطوطی که بر کاغذ می نویسم خود گواهی است بر صداقت در کلامم که جز به به دفاع از مظلومیت شهدا و ایثار گران نمی اندیشم .

من یک وبلاگ نویسم و هیچوقت کتابی ننوشته و فیلمی نساخته ام چرا که معتقدم پادشاه خفته بهتر از غلام فحاش است .

آقای دهنمکی تعجب نکنید که چرا ما به قول شما بچه شهرستانی ها اینقدر پر رو شده ایم که دست به نقد شما می شویم .

ما مقلد رهبرمان سید علی خامنه ای هستیم و نمی توانیم از حق بگذریم و سکوت کنیم .

برادر من خون شهدا دکان کسب و کار نیست . کر کره این دکان را پائین بکشید چرا که به قول لات و لوتهای محلتان گاف داده اید .

من فضای شما را از دور نظاره کرده ام برای همین احساس می کنم شما را از بیرون دیده ام و نقد تان برایم روانتر است  از دیگران .

وقتی که متن شما را در وبلاگتان دیدم بسیار متاثر شدم ...

خطاب به ابوالفضل درخشنده گفته بودید که ایشان حتی یک کتاب هم برای دفاع مقدس ندارد . جمله شما را اینطورتصحیح می کنم که ایشان تا به حال از جیب بیت المال کتاب ننوشته است .

نمی دانم اطلاعات شما از کجاست ، شاید لیست کمکهای دولتی نهادهای فرهنگی را برای چاپ کتابهای دفاع مقدسی مرور کرده اید . اگر چنین است باید عرض کنم راه به بیراهه رفته اید .

ابوالفضل ایثار گری است از جنس بچه های خیبر همانهایی که دود ندارد اما تا دلتان بخواهد سوز دارند .

و منظور از سوختن جسمی که دلش سوخته  این است که اگر هنوز هم در این مملکت سوز بسیجی های خمینی خریدار دارد .

فکر کنم به مسخره نوشته اید که ایشان شاید خودش را آتش بزند ... من فکر نمی کنم اگر نامه سر گشاده ایشان به دست اقای ضرغامی برسد آن سردار سرافراز اسلام نادیده بگیرد و نسبت به خواسته رزمندگان و جانبازان و ایثار گران بی تفاوت باشد چرا که تا جایی که خبر دارم او نیز یک پاسدار است .

آقای دهنمکی اگر قرار باشد برای پروژه آدمسازی که منظور نظر حضرت امام رحمت الله علیه بود تلاش کنید باید سر کلاس امثال ابوالفضل درخشنده بنشینید و تلمز کنید .

فکر می کنم جو زده شده اید ...

شما کارگردان فیلم اخراجی ها نبوده اید بلکه شما را کارگردانی کرده اند ....

به فیلم اخراجی ها که نگاه می کنم می بینم بازیگران این فیلم هر کدام یک فیلم هستند و لازم نیست کسی اینها را هدایت و کارگردانی نماید .

شما استحاله شده اید و خود خبر ندارید .

این بازیگران همانهایی هستند که سالهای ÷یش در نشریات خود نقدشان می کردید و می گفتید طلایه داران ابتذالند . چه شد همکاسه اصحاب ابتذال شدید ؟!

جمله ای را از بازیگر توانمند عرصه سینمای کشور به یاد دارم که در مراسم اختتامیه  جشنواره خطاب به شما گفت به نظرم راجع به ان فکر نکرده اید چرا که اگر فکر کنید همین یک جمله استاد خوبی برای شماست .

از باب فذکر ان نفعت الذکری عرض می کنم : آقای پرستویی خطاب به شما گفت خدا را شاکریم بالاخره بعضی ها زبان نجیب سینما را برای بیان حرفهای خود انتخاب کرده اند.  

می دانم که اگر هنوز با بچه های بسیجی ارتباط داری جنس بچه بسیجی ها را خوب می شناسی . گمان نمی کنم ساکت بنشینند وسکوت کنند .همانطور که ما ساکت ننشسته ایم .

پول ذائقه فرزند آدم را عوض می کند و انسان درنده خو می شود و به صغیر و کبیر رحم نمی کند .

هشدار می دهم که مواظب باشید نهروان زحمت بدرتان را به باد ندهد .

والسلام علی من التبع الهدی

طلبه تخربچی

 

 




موضوع مطلب :
موضوعات
پیوندها
امکانات جانبی

بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 317239